PhotobucketPhotobucketPhotobucket

9/14/2013

Blue on the move


                      fot. E for Event

                              UNISONO DRESS   |   CASIO WATCH   |   STRADIVARIUS BOOTS



Denim Feather to, nie ma co ukrywać, blog modowy. O modzie, czyli o tym, co lubię. Ale lubię też wiele innych rzeczy - nie tylko o chlebie i „modzie” człowiek żyje ;) O swoim blogu myślałam już od dawna, ale to przedsięwzięcie mnie przerażało - od wymyślania nazwy, po logo i perspektywę pozowania. Postanowiłam jednak wziąć byka za rogi w myśl zasady - jak nie spróbuję nie będę wiedziała i będę na pewno żałować. Spora część sezonu letniego upłynęła mi pod znakiem przygotowywania do tego - mojego pierwszego posta, tudzież postów.

Pierwszy post to letnia sukienka. Niebieska, bardzo lekka, zwiewna i boska. Jej krój i konstrukcja są tak ciekawe, że 100% akcesoriów to tylko zegarek, delikatna złota biżuteria i krótkie, zamszowe kowbojki. Jest tak jak lubię – nieregularny krój i fason oversize.

Ps. Mam nadzieję, że moje kolejne pomysły w jakiś sposób Was zaciekawią i spowodują, że czasami zajrzycie tu ponownie. Chciałabym, aby moje stylizacje mówiły same za siebie - nie sądzę, abym poddawała je wnikliwej analizie ;)
Pozdrawiam
Sylwia


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...